quarta-feira, 19 de outubro de 2016

БУДЬ ЛАСКА полюбому ME

Сьогодні, що буде зі мною і мої думки
Що стане моєї мрії і наші моменти
Як жити так, як пусте небо, не будучи зоряне
Що я буду робити, якщо ви не залишитися зі мною, а не на моїй стороні

Я не знаю, якщо у мене є сили, щоб бути без тебе
Страждання настільки сильна, що я намагаюся зрозуміти
Той факт, що тільки ви бачите це має сенс для мене, щоб побачити
І в ці дні без тебе сумно для мене, щоб зрозуміти життя

Я страждаю кожен день мовчить, намагаючись зрозуміти,
Чому я не піти і обійняти тебе і жити разом назавжди
Якби я так сильно люблю, що ви можете побачити в моїх очах
Причина мого життя бути з тобою

Я не знаю, що робити, щоб заспокоїти моє серце
Я думаю, і переосмислити кожен день, щоб знайти вас моя любов моя пристрасть
Час проходить, і відчуваю, що ви залишили мене
І я думаю, чому тут не заслуговують того, щоб відчувати вашу любов і тепло !!

АНДЕРСОН Сілвейра Лопеш

Nenhum comentário:

Postar um comentário

NÃO DEIXO VOCÊ PARTIR As vezes não sei o que faço e também não sei o que fazer Queria correr até seus braços e nos seus braços adorm...