quinta-feira, 20 de outubro de 2016

Коли я прокидався

Сьогодні, коли я прокинувся, небо було темно, і я думав про тебе
Печаль була моїм другом, і все, здавалося, забули
Всю ніч думав, як це зробити і що робити
Сльози бігли, і я просто хотів зрозуміти, чому?

Але життя хто-небудь пояснити або спробувати зрозуміти
Чому я тільки поговорити з вами, щоб зрозуміти
Моя життя повне сенсу, коли ви чуєте
І все, що я думаю, що потрібно зробити, це просто спробувати залишитися з вами

Її голос і її краса наповнює моє серце і примушує мене тремтіти
Мій голос хиткою і змушує мене все більше і більше хочу, щоб ви
І все думали або думали, що я не можу згадати, і ви змусити мене забути
І ваші очі я пам'ятаю, що моє бажання бути поруч з вами

Коли я чую, я пам'ятаю, що я люблю тебе і чути твій голос для мене досить, щоб бути щасливим
Я пам'ятаю, коли я спостерігав зірки ви завжди запитували
Тому що, коли ви чуєте моє серце тріпоче і б'ється з любов'ю
І все, що було на моїй спині в чорно-білому починає мати колір.

АНДЕРСОН Сілвейра Лопеш

Nenhum comentário:

Postar um comentário

NÃO DEIXO VOCÊ PARTIR As vezes não sei o que faço e também não sei o que fazer Queria correr até seus braços e nos seus braços adorm...