terça-feira, 25 de outubro de 2016

поки я не знайду тебе

Іноді його слова приводять мене туди, де колись уявляли
Печаль і радість перемішані як магії я знайшов тебе
І таким чином багато речей відбулося, і ніколи не здавався
Чому я повинен заслужити щось я завжди мріяв і завжди хотів

Тепер він запалив сон, що тільки уявну трапитися
Хвилину тільки в моїх мріях я мріяв мати
Це почуття в моєму житті відчував тільки для вас
І я думав, що я повинен був би мати інші життя, щоб бути в змозі

Я не думаю, що було б легко завжди знав, що це буде важко
Так що я чекав так довго, тому що я завжди знав, що це не було б неможливо
Тепер тут ми або думати, як це зробити? Що робити?
Як два втратили і море рішень коли-небудь уявляв відбувається

Я не хочу чекати, хочу, щоб розповідати історії і змусить вас спати
Я хочу тримати тебе високо і жити так, як завжди мріяв бути щасливим
Його очі були завжди в моїх думках
І моє серце твоє, і мої думки летять до вас в будь-який час.

АНДЕРСОН Сілвейра Лопеш

Nenhum comentário:

Postar um comentário

NÃO DEIXO VOCÊ PARTIR As vezes não sei o que faço e também não sei o que fazer Queria correr até seus braços e nos seus braços adorm...