quarta-feira, 21 de dezembro de 2016

НАСЛІДКИ

Через кілька днів він хотів піти і забути
Візьміть з мене все, що змушує мене страждати
Я хотів, щоб бігти далеко і не зупинятися
Чому навіть повітря важко дихати

Сьогодні ті дні, що навіть слова залишили мене
І всі, хто вірив в мене сумнівався
В'язниця знаходиться в моїх грудях в моїй мислення
І біль, яку я відчуваю, не залишить мене немає часу

Відчувати себе самотнім у натовпі
Ви не можете слухати міркувати тільки серце
Спробуйте пограти або просто дивитися, думати і чекати
Щось, що не може чи не станеться

Ми вільні вибрати те, що ви хочете
Але в'язень наслідків все, що ви робите
Але ми не вільні вибирати, що відчувати
І це неможливо приховати або лежати самостійно.

АНДЕРСОН Сілвейра Лопеш

Nenhum comentário:

Postar um comentário

NÃO DEIXO VOCÊ PARTIR As vezes não sei o que faço e também não sei o que fazer Queria correr até seus braços e nos seus braços adorm...