quinta-feira, 22 de dezembro de 2016

Одне життя Маленької

У мене є так багато, щоб сказати вам, що не знаю, з чого почати
Я врятував стільки любові чекає, щоб дати вам
Іноді думають, я думаю, що життя занадто мало, щоб дати вам
Всі збережені любов, яку я повинен любити тебе

Я вже втомився ховатися і зберегти цю любов
І просто писати і говорити не вистачає моя любов
Подивіться на мене, читати те, що я пишу, і ви побачите, що все моє життя шукав тебе
Мені потрібно, щоб поставити цю любов, яка зберігається на цю біль геть

Я не хочу, щоб приховати себе за любов
Я не хочу жити далеко від вас
Я хочу, щоб прокинутися на вашому боці і сказати, що я люблю тебе і хочу, щоб ви жити вічно
Я хочу, щоб піклуватися про мене і любити мене, тому що я люблю тебе люблю

Я не люблю тебе, я люблю тебе, і що я більше не можу змінити
І це бере мене, чому я люблю тебе люблю
Любов, щоб відчувати, що я відчуваю до тебе і побачити ваші фотографії далеко змушує мене страждати
Завжди думаю, що я люблю тебе і не хочу жити далеко від вас.

АНДЕРСОН Сілвейра Лопеш

Nenhum comentário:

Postar um comentário

NÃO DEIXO VOCÊ PARTIR As vezes não sei o que faço e também não sei o que fazer Queria correr até seus braços e nos seus braços adorm...