segunda-feira, 19 de dezembro de 2016

Сумна ДЕНЬ І щасливий день

Сумний день або щасливий день
Хтозна, чи як відрізнити
Іноді сльози радість
І часто ви відмовляєтеся цими Lágrima

Я не знаю, якщо мені сумно за його віддаленості
Або, якщо я радий, що ви знайшли
Я попросив, щоб побачити вас так часто
І ось тепер я щасливий і сумні раз

Я пам'ятаю, як це було сьогодні
Дивлячись зірки не забудьте запитати ваш погляд
І коли я побачив в перший раз, коли я зрозумів, що я просив, щоб знайти
Погляд, який відображає колір неба і синє море

Я далеко я знаю, але я відчуваю себе ближче, навіть коли я не можу зрозуміти,
Мені сумно сьогодні хоче бути щасливим, коли ти в моїх руках у мене є
Час, яке може бути союзником і мудрим і може навчити багато речей
Але він ніколи не зможе відібрати те, що я відчуваю і що сон, тому що змушує мене жити, щоб любити тебе.

АНДЕРСОН Сілвейра Лопеш

Nenhum comentário:

Postar um comentário

NÃO DEIXO VOCÊ PARTIR As vezes não sei o que faço e também não sei o que fazer Queria correr até seus braços e nos seus braços adorm...