sexta-feira, 4 de novembro de 2016


темрява

 

Чи можете ви зрозуміти, що дні ви дар мови

Це все намагалися тепер нічого не варто

Груди болять і голова це нерозумно, не знаючи, що робити

І моє ставлення Цікаво, чому?

 

Іноді я не знаю, якщо я уві сні або в реальності

Я страждаю і намагається слідувати щось для вічності

Чи не Сонце більше не гріє моє тіло і моє життя не знаю, що робити

Моє серце б'ється, але страждає, не знаючи, що тільки що сталося

 

Мої руки тремтять і не розумію, чому

Усередині мене є страждання, які намагаються приховати

І я не безцільно призначення і там немає дороги йти

Моє життя це шлях, по якому нікуди йти

 

Сьогодні дивний день, і він спостерігає за мною

Страждаючи за гранню реальності, яка поневолює мене

Я не знаю, що я не знаю, куди йти, я не знаю, що робити

Будь ласка, попросіть, щоб закінчити ці страждання, які не можуть містити.

 

АНДЕРСОН Сілвейра Лопеш

Nenhum comentário:

Postar um comentário

NÃO DEIXO VOCÊ PARTIR As vezes não sei o que faço e também não sei o que fazer Queria correr até seus braços e nos seus braços adorm...