terça-feira, 29 de novembro de 2016

ЧАС БЕЗ ВАС

Час без тебе немає ніякого способу, щоб пояснити
Тому що думати про себе як можна ближче до мене ти не
Іноді я дивлюся на годинник руки, щоб побачити його зупинити
Але він йде і кожну секунду без тебе час я програю, не знайшов вас

Я не знаю, як довго у мене є, і якщо у мене є, що багато часу
Просто я хочу це був весь цей час поруч зі мною
Витрачати час на вашому боці або говорити протягом хвилини
І зробити час, я повинен бути варто кожен другий

Я не знаю, якщо у мене часу буде досить, щоб зустрітися з вами
Але я поклявся, що я без твоєї любові більше не хочуть, щоб залишитися
Чому мені подобається витрачати трохи часу, ми повинні говорити з вами
І коли ви запитаєте мене, чому я люблю тебе? Тільки час може пояснити

Я знаю, що я провів час далеко не знаючи вас
Але коли в той же день в той час я бачив ваші очі, як це було спостерігати схід сонця
Моє серце билося так сильно, що в той момент я, звичайно, знав
Моя любов, що прийшов час і це буде назавжди.

АНДЕРСОН Сілвейра Лопеш

Nenhum comentário:

Postar um comentário

NÃO DEIXO VOCÊ PARTIR As vezes não sei o que faço e também não sei o que fazer Queria correr até seus braços e nos seus braços adorm...