terça-feira, 8 de novembro de 2016

Час від болю

Я хотів, щоб описати біль, яку я відчуваю в моїх грудях
Але я не можу, тому що біль сильна, що робить мене збентеження
Я намагаюся, щоб приховати і шукати щось, щоб відвернути мене
Але так як він продовжує бігти тут

Вона застрягла і кожен день йде глибше
І не дай мені забути тебе коли-небудь
Я як мандрівник, який не знає, куди йти
Для втратили своїх кардинальних точок, здається, поки я не помер

Як я відчуваю це для кого-то, хто залишив мене
Забув просто все і залишив мене
І я отримав цю біль і ніякої надії
Почуття і плаче, чому це так боляче, що вашого байдужості

Я хотів, щоб мій сон не закінчив і не хотів прокидатися
Я хотів би думати, що ця любов ніколи не закінчиться
Але якраз на наступний день на світанку, і мої очі повільно відкриваються
Я бачу, що я до сих пір страждають від не маючи вас тут.



Андерсон Сілвейра Lopes

Nenhum comentário:

Postar um comentário

NÃO DEIXO VOCÊ PARTIR As vezes não sei o que faço e também não sei o que fazer Queria correr até seus braços e nos seus braços adorm...