quinta-feira, 24 de novembro de 2016

ëndërr

Kur u takova ty isha i trishtuar i vetëm
Ai shkroi në erë me asnjë mënyrë
Kur pashë këtë ëndërr fjalë kam vënë re se nuk ishte e humbur
Pse ishte ajo që e bën jetën tonë kanë një ndjenjë

Ti je ëndrra ime që më bën të buzëqesh
Unë e di që ju jeni në anën tjetër unë mund të ndjehen
Zbuloni një buzëqeshje brenda lotët e mi në atë moment
Është si duke zbuluar jetën në errësirën e një mendim

Në qoftë se ju e dinte se çfarë do të thotë një ëndërr për mua unë do të jetë në anën time
Ajo është si drita e hënës në natën kur udhëzues i apasionuar
Me një buzëqeshje dhe shpresën se një ditë do të jetë më mirë
Është shikuar si një peizazh të zezë dhe të bardhë dhe ju shtoni një ngjyrë

Ti je ëndrra ime është jeta ime dhe atë që unë besoj në lidhje me atë që është e gjallë
Unë e di se buzëqesh në mua kur unë shkruaj për ju
Dhe buzëqeshja juaj bën zemra ime mundi përsëri
Një hit që edhe pa e parë të unë mund të ndjehen dhe të kuptojnë.

ANDERSON Silveira LOPES

Nenhum comentário:

Postar um comentário

NÃO DEIXO VOCÊ PARTIR As vezes não sei o que faço e também não sei o que fazer Queria correr até seus braços e nos seus braços adorm...