segunda-feira, 7 de novembro de 2016

Останнє вірш

У мене немає багато говорити або що писати
Все, що я зробив і написав завжди був для вас
Я залишаю останні слова для вас, щоб зрозуміти,
Хто насправді я люблю тебе і ніколи не забуду тебе

Я завжди хотів, щоб ти на моєму боці і ніколи не сумнівався в моїй любові
І завжди намагався все просили мене і врешті-решт я страждав багато болю
Може бути, тепер ви повинні забули мене
Але те, що я відчуваю тут і ніколи не будуть втрачені

Я дам вам їсти не виключено, і мене більше не хоче говорити зі мною
Ось мої сльози, і моє серце знав, що тільки тебе люблю
Я хотів принаймні, в цьому останньому вірші листи
Я не розумію, як твоя любов для мене було забути

Ти завжди була моя мрія, я мріяв знайти
Але вибір завжди був вашим в останній момент, щоб залишити мене
Я не можу зробити все, але все, що я зробив для моєї мрії поведінки
Мої спогади буде боляче, але не варто забувати, що рішення було вас.

АНДЕРСОН Сілвейра Лопеш

Nenhum comentário:

Postar um comentário

NÃO DEIXO VOCÊ PARTIR As vezes não sei o que faço e também não sei o que fazer Queria correr até seus braços e nos seus braços adorm...