quarta-feira, 9 de novembro de 2016

моя мрія

Кожен день, який проходить ще один день, коли я перегнати
Біль не маючи вас на моєму боці, але я часто відчай
Я хотів би зривати вас з моїх грудей, і мої думки
Але я все це просто жити і намагаються приховати це почуття

Я часто запитую себе, чому не я, чому ти залишив мене
Я зробив не так просто дав вам мою любов
Я дивлюся на небо кожен день і пам'ятати вас
І кожен погляд біль вторгається просто бажаючи мого боку у вас є

Проходить час, але він не може стерти тебе з моїх спогадів
Я не знаю, якщо шлях або бігти, але всередині мене досі живуть наші історії
Мої зітхання належать вам і не знаю, куди йти і що робити
Чому все, але все нагадує мені про вас

Я вважаю, що неможливо забути тебе
Тільки там можна приховати глибоко всередині вас
Чому можна видаляти прості моменти без ніякого міцного актуальності
Але це неможливо видалити з мене, чому ти моя мрія.

АНДЕРСОН Сілвейра Лопеш

Nenhum comentário:

Postar um comentário

NÃO DEIXO VOCÊ PARTIR As vezes não sei o que faço e também não sei o que fazer Queria correr até seus braços e nos seus braços adorm...